https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





OCENE IZDELKOV / SLEEK,MUA, BOURJOIS

En lep sončkast poletni podzravček!
Tukaj sem z objavo o izdelkih, ki so nedavno dobili prostor v mojem kovčku in bi jih rada predstavila tudi vam.







Po dolgeeem času, sem ga le dočakala v moji kolekciji.  O tem izdelku sem slišala samo dobre stvari in morala sem ga preizkusiti.
In res, kakovost je odlična. Močno pigmentirane barve in obstojnost. Koži da lep zdrav sijaj, in lepo oblikuje obraz. Contour/senčna barva pa ni oranžna ! Kar je velik plus ! :)
Res sem zelo zadovoljna, in SLEEK me je spet navdušil. Kar je bilo že pričakovati !

TRIK :Včasih si ta dva odtenka nanesem tudi na oči. Svetlejšo barvo po celotni veki, temnejšo pa v pregib, za super naraven in nežen videz. Zgleda super.






2.SLEEK / SHEER COVER LIPSTICK / CALICO ( www.zapikonai.si/make-up/. )
V probo sem dobila šminko ene mojih najbolših znamk SLEEK.
Šminka je nude rjavega odtenka. Je nežno pigmentirana, lahko pa jo dodajaš za močnejšo intenzivnost. Kakovost je dobra, ampak ni ravno po mojem okusu.
Mogoče je malo pretemna za moj odtenek kože, ampak je vsekakor pika na i, bronz poletnemu makeupu in malce bolj temnejši/zagoreli koži.


 
2. MUA/ BLUSH PERFECTION- cream blusher/ dolly ( www.ličila.si  )    
 Prvič sem v probo dobila kremno rdečilo.na moji mastni koži....a izkazalo se je super.
Oranžno-koralen odtenek je super primeren za poletne dni, ko si ga lahko naneseš na obraz in tako obrazu dodaš barvo in tudi malce sijaja. 
Lepo se kombinira z bronz, rjavimi toni senčk.
Tekstura ni preveč mastna in je kremno rdečilo primerno tudi za tiste z mastno kožo.
Obstojnost je odlična in vsekakor dam velik +  temu izdelku.
                                        






4.BOURJOIS EFFET SMOKEY EYE PENCIL/ sparkling mocha
Definitivno moj naljubši svinčnik za oči. Čokoladno/temno rjave barve z malo bleščicami.
Gladko se nanaša, je zelo pigmentiran in lahko se ga enostavno zabriše. Z njim hitro ustvariš bolj eleganten ali pa zadimljen videz. Obstojnost čudovita !
MUST HAVE v vsaki ženski kozmetični torbici. Barva svinčnika pa ustreza vsem barvam oči.
TRIK: Samo naneseš ga nad trepalnice in na spodnjo črto pod trepalnicami ter zabrišeš. Dodaš maskaro in voila imaš enostaven in lep dnevni videz.








Makeup look z omenjenimi izdelki.
  



Upam, da vam bodo informacije prišle prav.
Te izdelke in še več, pa lahko dobite v spletnih trgovinah:
Vsem, pa se tudi zahvaljujem za poslane izdelke in super ličila !



Hvala za vaš čas, vesela bom vsakega komentarja.
 Tea



Za več informacij:
Email: teaabratinaa@gmail.com
FB-stran : Tea Bratina Makeup