https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





NYX Extreme lip cream- NUDE PEACH FUZZ

V moje roke je prišel izdelek, na katerega sem dolgo čakala.
NYX-xtreme lip cream odtenek.

BARVA/PIGMENTIRANOST
Barva je rožnato-marelična. Odvisno od svetlobe. Na zunanji svetlobi vleče malo bolj na rožnato, znotraj pa nekoliko bolj na marelično. Odvisna je tudi od barve svinčnika za ustnice. Na fotkah sem uporabila svetlo rožnatega. Je lepa nude barva, ki pa ne popolnoma izpere barve tvojih ustnic, ampak so še vedno so lepo poudarjena.
Pigmentiranost je absolutno fantastična. Zato tudi NYX extreme lip cream spada med kategorijo šmink in ne lip glossov.  Barva je zelo pigmentirana in močna.


NANOS
Ker gre za zelo pigmentirano kremo oz.šminko, je aplikator nekoliko manjši. Po mojem mnenju se nanj ne nabira preveč produkta. Mogoče bi to motilo nekoga, z nekoliko tanjšimi ustnicami. Količina produkta na aplikatorju pa je ravno pravšnja. Če pa je na mojih ustnicah preveč šminke, te samo potapkam s prstnimi blazinicami in tako odvzamem odvečno šminko.

VONJ/OKUS
Vonj šminke ima močan vonj po umetnem. Ki se ga po določenem času navadiš, dobro pa je, da vonj šminke na ustnicah izgine.
 
OBSTOJNOST
Obstojnost šminke/kreme je zaradi njene goste teksture več kot odlična. Na ustnicah ostane več ur, maksimalno več kot večino drugih glossov/šmink, ki sem jih preizkusila. Ker je tako močno teksture, lahko v zimskih dneh nekoliko izsuši ustnice, ki so že nekoliko suhe. Drugače deluje super !
 
SPLOŠNA OCENA
Glos oz. šminka oz.krema je za svojo ceno več kot odlična. Cena je 8,19 € za količino: 7ml.
Kot sem omenila je edina negativna stvar čuden vonj. Drugače pa bi ta produkt ocenila s 5 zvezdicami. Obsotjnost in pigmentiranost produkta, sta me res prijetno presentila.  Embalaža pa je majhna in lična, za vsak žep ali torbico.
Kot sem omenila eden mojih najljubših produktov za ustnice ! Verjamem, da se bodo moji zbirki ličil 100% pridružili še kakšni drugi odtenki.
 
 
 
 

Izdelek lahko dobite na spletni trgovini : www.mojadrogerija.si .:)
 
Upam da vam bo izdelek tako všeč, kot je bil meni !
 
P.S.
Objava ni namenjena za reklamo. Izdelek sem kupila samostojno.
 
 
 
Za več informacij o meni in mojem delu: