https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





My passion-MAKEUP

Helow ,
nism  še povedala da zelo zelo zelo rada ličim. S tem sem se začela 'ukvarjati' kakšno dobro leto nazaj. Kje sem se naučila ? Hm... gledala sem videoposnetke na youtube , brala take in drugačne članke o ličenju , vadila na svojem obrazu in se tako učila sama na sebi. Ker me je ličenje zelo pritegnilo , sem si tudi naročila profesionalne čopiče , ličila, itd... :)  Tako sem začela ličiti sorodnike , prijatelje in slike ličenja sem začela objavljati na moji FB-strani :) In ko je prišel čas maturantskih , me je par deklet že spraševalo če bi jih naličla :) In seveda sem SPREJELA :) in bilo je super :) Še posebej mi je pri ličenju všeč , tist končni izdelek, in trenutek ko čakaš pogled svoje 'stranke' v ogledalo in samo upaš da ji bo všeč :) <3
Seveda v nadaljne upam , da se bom na tem področju lahko izobraževala ter dobila neko potrdilo , da bi se s tem začela nekoliko bolj 'resno' ukvarjat :) Upamo da mi uspe ! :) Zato bi bilo dobro da si vsak mesec dam par evrov na stran za šolanje oz.tečaj :) !

Tukaj je še par slikc (na večini slik je moja sestrična z blond lasmi ) : Maturantski makeup , naravni makeup , in modni makeup :)













Kontaktirate me lahko na mail :    teamakeup@gmail.com