https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





Moje misli...moje sanje ..

Hei ,
.odločila sem se da kaj napišem.
Današnje popoldne je bilo zame pravo .relaksiranje .. ležala sem na postelji , pila osvežilno pijačo in  brala stare številke moje najljubše revije... Zraven tega sem študirala , kaj sploh želim početi v življenju saj me zanima veliko stvari .. le katera bi bila tista PRAVA zame ..
Ne bi rada ostala neopažena s končano srednjo šolo in slabo službo.Enostavno si od življenja želim nekaj več.
Hočem se izpopolniti na več področjih , narediti tečaje ,šole, da bi lahko moje znanje oz.zanimanje obrodilo sadove na čim več krajih. Mogoče upam preveč... ampak , rajši preveč kot da bi se zadovoljila z dolgočasnim življenjem.
Kot pravim ŽIVLJENJE HOČEM ŽIVETI NA POLNO !
 Preveč časa že srečujem ljudi , ki tarnajo nad svojim življenjem in govorijo kako bi vse spremenili , če bi se vrnili v mlada leta... služba jim ni všeč , imajo premalo denarja , hočejo imeti nekaj ampak ne morejo , hočejo biti nekje , ampak ne morejo...
In ko jih pogledam in poslušam , si rečem, da se take nočem videti v svoji prihodnosti. NIKOLI !
Seveda z mojimi sanjami o uspehu , ne mislim na gore  materialnih dobrin.
Hočem le nekaj kar bom delala s srcem in z nasmehom na obrazu , ne da bi se na 'stara' leta sekirala , zakaj nisem naredila tistega ali pa tistega .
Pride trenutek ki ga moraš ujeti in izkoristiti , ne pa samo čakati kaj se bo zgodilo.
Mogoče preveč upam , ali preveč sanjam ... ampak sanje niso še nobenemu škodile. Kajne ?
Le upam , da se bodo moje vsaj malček  uresničile . Z močno voljo se da vse !

Tako le na kratko , par misli , o katerih sem danes premišljevala .

Kontaktirate me lahko na mail :    teamakeup@gmail.com
 


Lepo se imejte ,

pozdravček ! **