https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





Photoshooting with my darling Asja ! ( 2 looks)

Ker so počitnice , me je obiskala moja draga prijateljica Asja :)
Odločili sva se , da izpeljeva majhen fotušuting  z dvemi različnimi videzi :)


MAKEUP 1 :
Asjo sem naličila v svetleče nežnih rjavih odtenkih s kančkom bronze senčke :)
Na lička sem nanesla malce več bronzerja , tako da sem oblikovala poteze obraza in obraz osvežila z nežnim roza rdečilom.
Na ustnice sm ji nanesla nežno oranžno šminko :)

Asja se je odlično odrezala v vlogi modela , uživali sva med ličenjem in se veliko presmejali :)










                                                      PHOTO & MAKEUP : Tea Bratina                                          
                                                      MODEL : Asja M.




MAKEUP 2 :
Za drugi videz sva si izbrali malce bolj živahne barve :) Ustvarjala sem z odtenki zelene , ki sem jih mešala z vijolično in rjavo barvo :)
Na lička sem nanesla bronzer z bleščicami , in dodala roza rdečilo za bolj svež videz :)
Ustnice sem obarvala z nežno rožnato šminko , ter dodala brezbarvni gloss :)
Videz je primeren bolj za večerne izhode , ali različna slikanja :) Če pa imate veliko poguma , se z njim lahko odpravite tudi po vsakodnevnih opravkih :)





                                                PHOTO & MAKEUP : Tea Bratina
                                                   MODEL : Asja M.
                                                    




Kontaktirate me lahko na email : teamakeup@gmail.com

Upam da vam je všeč , vaši komentarji pa so več kot dobrodošli ! :)

Lepo se imejte !