https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





Photoshooting with rock chick - TINA DROLE

Tako , spet je tukaj nova objava in tudi fotke iz šutinga z rock bejbo Tino Drole , ki jo najbrž veliko od vas pozna kot finalistko iz oddaje SLOVENIJA IMA TALENT :)

Z super ekipo , smo izpeljaji zabaven šuting :)
Kot sami lahko ocenite , pa se Tina odlično znajde tudi pred fotografskim objektivom.


MAKEUP : 
Tino sem naličila v temnih odtenkih , saj sem imela v mislih nekoliko rockerski makeup.
Oči sem ji poudarila in zasenčila v črno-sivih tonih.
Na lička sem nanesla bronzer in rdečilo ter tako oblikovala obrazne poteze in poudarila ličnice.
Usta pa sem obarvala z roza glosom.




                                           Makeup : Tea Bratina 
                                           Photo : Ana Kete
                                           Model : Tina Drole

Tako , toliko za zdaj :) Več novih objav pa kmalu :)

Kontaktirate me lahko na : teamakeup@gmail.com

Uživajte ;)