https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





GRAD KAMEN- photoshooting

 No ja tukaj je že nova objava , z mojih dogodivščin povezanih z ličenjem :)
Na facebooku me je kontaktirala skupina stilistov, fotografov in modelov , ki so želeli da bi z njimi sodelovala.
Seveda sem bila navdušena in povabilo v sekundi sprejela ;)
Minilo je nekaj mesec , in že smo skupaj izpeljali nekoliko srednjeveški in glam šuting :)

Morala sem naličiti tri modele Moniko , Valmire in Tjašo. Med ličenjem in urejanjem smo se zabavali in veliko presmejali.

Fotografirala sta JURE DIMC & DOMINIK ARNEŽ :) 

Here is my new post , from my makeup adventures.
On facebook the group of stylists ,photographers and models contact me , and they want to have me in their team.
Of course , i was excited and i accept the invitation.
And there it was , my first photoshooting with JURE DIMC FASHION TEAM in Kranj at grad Kamen :)
This photoshooting was
a medieval and glam :)

I had to do makeup on beautiful models ( Monika , Valmire , Tjaša)
We have a lot of fun when we were getting ready :)
Photographers were great : Jure Dimc & Dominik Arnež :)


                                                          Foto: Dominik Arnež


                                                   Make-up: Jaz ( Tea Bratina)
                                                   Foto: Jure Dimc
                                                   Model: Tjaša Deu
                                                   Obleka: Valerija Kralj
                                                   Nakit: Sintya Maja Milani

                                                    Make-up: Jaz ( Tea Bratina)
                                                    Foto : Jure Dimc
                                                    Model : Monika Okorn
                                                    Obleka : Valerija Kralj
                                                    Nakit :  Sintya Maja Milani
                                                  




                                                   Make-up : Jaz (Tea Bratina)
                                                     Foto : Jure Dimc
                                                     Model :Valmire Gashi
                                                    Obleka : Valerija Kralj
                                                    Nakit :  Sintya Maja Milani





Bila je prijetna izkušnja , katero bomo seveda večkrat ponovili ! :)
Kontaktirate me lahko na : teamakeup@gmail.com
Uživajte v teh mrzlih in ponekod že zasneženih dnevih !

It was an intresting experience , whic will 100% be repeated :)
My contact : teamakeup@gmail.com
Enjoy in this cold and snowy days :)