https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





SUMMER BREEZE

Po dolgem času, sem se odločila da bo moj blogec spet zaživel.
Z mojo sestro Dašo sva izpeljale majhen šuting, s svezim poletnim make-upom.

OČI
Njene veke sem obarvala v rahlo roza-oranznem tonu, ter veki z rjavo senčko dodala nekaj oblike in ostrine.
Seveda z intenzivnostjo nisem pretiravala, saj mora biti poleten makeup bolj nežen in svež. Oči sem nekoliko bolj poudarila le s črno eyeliner črto, ki se z Dašino obliko oči perfektno ujema. Na koncu pa sem dodala še maskaro.

OBRAZ
Obraz sem na licenje pripravila z vlažilno kremo. Namesto tekočega pudra, sem  manjše nepravilnosti na  obrazu pokrila kar s korektorjem. In tako nisem zakrila njene zagorele poletne polti, ter koži pustila da diha.
Kar je v toplih dneh še posebej priporočljivo.

LIČKA
Njeno polt in poteze obraza sem poudarila z bronzerjem, ter dodala malce več rožnatega rdečila kot ponavadi, da sem ohranila svežino obraza. Seveda sem obraz tudi osvetlila.

USTNICE
Ustnice sem namazala z vijola in rdečo šminko, iz njiju pa dobila nekoliko intenzivnejšo roza barvo.

Take a look ! :)




















                                                             Hair & makeup : Tea Bratina (me)
                                                                 Model : Daša Bratina
Kako se vam zdi ? :)

Pa lepe poletni dni vam želim ! :)

Za več inf. me kontaktirajte na :  teamakeup@gmail.com
ali pa na moji fb strani : https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hl