https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





MUA izdelki ( swatch )


Živjo, spet tukaj z novo objavo.
Kot prvo malo spremembic na mojem blogu! Malo spremembe je treba !
Danes pa bo predstavitev mojih (novih) izdelkov, malce drugačna kot ponavadi.
Vsekakor bo teh v prihodnosti še več !
Komentirajte če vam je všeč !

V probo sem dobila Paletko MUA -Makeup Academy: Heaven and Earth.

To je paletka, ki je super za ustvarjanje naravnega videza, prav tako pa tudi nekoliko močnejšega ampak vse v naravnih barvah.
Vse senčke se na veko lepo nanašajo. Lepšo pigmentiranost in daljšo obstojnost pa dosežemo s primerjom za veke, ki ga vsem močno priporočam.
Barve senčk so fantastične, bronz, zlate, nekatere pa imajo tudi vijoličen podton, katerega obožujem.
Vse vsebujejo malo bleščic, ampak te le dodajo nežen sijaj na očeh in niso moteče.

Vsekakor jo bom veliko uporabljala, ker mi je njena barvna paleta več kot pisana na kožo. Pa še cenovno zelo dostopna ! Big lajk !


Naslednji izdelek ki je v moji zbirki že dolgoo časa pa je MUA-LIP BALM: HOT LIPS.

Ta izdelek, je vsekakor must have v moji torbici. Nanesem si ga večkrat na dan in tako osvežim moj makeup, ter obrazu dodam malce svežine. Je nežno roza barve in zelo vlažilen. Obstojnost ni preveč dolga, ampak je to balzam, zato je to skoraj da normalno.
Vsekakor obožujem barvo, ki je super za poletne dni in za hitro osvežitev makeupa kjerkoli.
MAJHEN TRIK : Včasih si ga nanesem tudi na lička, in tako obrazu dodam zdrav videz in sijaj !





Zankrat so moje izkušnje s kozmetiko MUA / Makeup Academy zelo zadovoljive ! In komaj čakam, da poskusim še kaj :)
Izdelke lahko dobite na super spletni trgovini http://www.licila.si/  ! Super izdelki in res dobre cene!  Hvala Ličila.si

Več pa drugič, uživajte v poletje in hvala za ogled mojega bloga !



Za različne inf.  me kontaktirajte na : teaabratinaa@gmail.com
Moje delo pa si lahko ogledate na moji fb strani : Tea Bratina Makeup