https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





TOP IZDELKI

Prvi mesec novega leta se pridno končuje.
In čas je, da začnem svojo NOVO rubriko na blogu : TOP IZDELKI , v kateri vam bom predstavila kateri izdelki so me najbolj presenetili (izdelke bom objavljala na vsake dva tedna,se pravi 2x na mesec) 

Let's get started !

 Navdušili so me  :
SLEEK KOHL BLACK EYE PENCIL



 

Ko sem ga naročila preko spletne trgovine mojadrogerija.si, sem si mislila da bo glede na ceno še eden od mnogih nekvalitetnih svinčnikov za oči, ki niso pigmentirani in iz očesa izginejo že po dobri uri.
Ampak moram reči, da me je presentila njegova močna barva in obstojnost.
Na mojih očeh zdrži precej časa in pigmentiranost je zelo zelo dobra, glede na ceno izdelka.

Eden najbolših izdelkov od NYX kozmetike  je zame tudi njihova ''high definition'' podlaga za senčila.




Naročila, sem jo ker sem hotela da bi bil moj makeup bolj obstojen (še posebej na očeh), pa tudi boljša obstojnost za tiste ki jih ličim.
In sem NAVDUŠENA, senčilo mi na očeh zdrži skoraj cel dan, brez sprijemanja v očesno veko in packanja!
Je pa tudi zelo varčen, imam ga ze skoraj 3 mesece pa je skoraj še poln, saj ga za dobro obstojnost ni treba porabiti in nanesti veliko.

Kot ste opazili, ma je moj blog dobil tudi novo podobo, in nov logotip nad katerim sem zelo navdušena.


Kako je všeč vam ? :)

KONTAKT : teamakeup@gmail.com
Fb stran : http://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332

LEP ŠMINKERSKI POZDRAVČEK ! :*