https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





MAKEUP LOOK : Pop of colour

Heila :)
Ker je zunaj vetroven in zelo mrzel dan, sem se odločila, da bom malo ustvarjala in pripravila nov material za blogec.
Začela sem z makeupom ki je mešanica naravnih in nekoliko bolj živahnih tonov.
 
Na zgornjo veko sm nanesla samo mat nežno rjavo senčko, ter oči poudarila s črno eyeliner črto. Na spodnjo stran očesa,sem kombinirala vijola senčko s črno barvico. Na trepalnice sm si nanesla umetne trepalnice,za bolj dramatičen videz.Lička pa sem si obarvala s svetlo roza rdečilom in obraz osvetlila :)
Usta pa obarvala v rožnati barvi ! :))))

 

Uporabljeni izdelki :
vlažilna krema
tekoča podlaga max factor : MAX FACTOR - ageless elixir 2in1 foundation
korektor : nyx concealer in a jar ( www.mojadrogerija.si)
suhi puder: max factor creme puff
Paletka sleek : BAD GIRL & CHAOS ( www.mojadrogerija.si)
Sleek kohl black eye pencil (www.mojadrogerija.si)
Umetne trepalnice
Maskara: 2000 calorie
Blush paletka - COASTAL SCENTS
Bronzer- MAX FACTOR
Osvetljevalec : MEMEME ( beat the blues) (www.mojadrogerija.si)
Šminka v barvici : Barry M lip pencil ( cherry red)



Lepo preživite te mrzle dni in še naprej spremljajte moj blogec ! :)

Za več inf. me kontaktirajte na : teamakeup@gmail.com
ali pa na moji fb strani: http://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332


(Nisem in ne trdim da sem šolana vizažistka, sem amaterka z različnimi izkušnjami in ljubeznijo do ličenja. )