https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





TOP IZDELKI III.

Hey, spet sem tukaj z novo objavo o izdelkih ki me navdušujejo.

1. MEMEME highlighter- SUNBEAM
ta osvetljevalec je zame eden izmed izdelkov katere uporabljam vsak dan.
Zelo zelo mi je všeč, saj dopolni celoten makeup in kožo naredi svežo in zdravo, ter pričara svež videz.
Najprej si ga nanesem  na roko potem pa s prsti potapkam na vrhnji del ličk in na kotiček vrhnje ustnice.
Je edn mojih najljubših izdelkov iz moje makeup zbirke, in močno priporočam nakup (www.mojadrogerija.si), saj je res kot pika na i, k vsakodnevnemu makeupu.



2. BYS 8 Diamond paleta senčil Shine Party Til Sunrise


BYS je nova znamka ki je prišla v spletno trgovino mojadrogerijo.si in rekla sem da jo moram poskusiti.
In ugotovila sem da je znamka BYS ena super reč! Barve te paletke so zelo bleščeče, zato jih kombiniram z mat senčili. Moram reči da z njimi lahko ustvarim zelo veliko različnih videzov, da o pigmentiranosti ne govorim. Ker jih kombiniram s primerjem od NYX-a , mi na vekah zdržijo skoraj cel dan :)
Zelo sem bila navdušena nad tem kako lahko za tako ceno dobim super kvalitetno paletko, polno čudovitih in bleščečih odtenkov.
Priporočam nakup vsem ki imate rade nekoliko več sijaja na vaših očeh :) (www.mojadrogerija.si)

En lep šminkerski pozdravček :)

Kontakt : teamakeup@gmail.com
Fb stran : https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332