https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





VETER V LASEH

Današnjo soboto sem se z mojo ekipo TEA MAKEUP & FASHION TEAM dogovorila za šuting, tako da smo dobro izkoristili sončne žarke.
Vse skupaj se je začelo že zgodaj zjutraj ob 7.30, ko smo začeli urejat pričesko in makeup, zatem pa smo se odpravili na našo lokacijo snemanja...nekam kjer je narava,sonce in nekoliko romantično vzdušje.
Na začetku nam je burja nekoliko ponagajala in nam kuštrala frizure, ampak smo zatem že dobili tisto pravo lokacijo, kjer smo se lotili dela.
Makeup nared ! Styling štima ! Svetloba je ! :) In gremo na delo !


MAKEUP :

OČI :
Ker ima Veronika zelo živo barvo las, sem se odločila da ji naredim makeup v naravnih tonih.
Na veke sem ji nanesla mat bež senčilo in poudarila le pregib veke s temno rjavo in nekoliko bronze barvo, ter se bolj osredotočila na eyeliner črto, ki sem si jo zamislila nekoliko bolj poudarjeno, saj je ta igrala glavno vlogo celotnega makeupa. In moram reči, da je bil makeup ki sem si ga zamislila kot nalašč za Veronikino obliko oči.
Na spodnjo stran očesa sem nanesla samo maskaro.
Za bolj poudarjene oči, sem uporabila umetne trepalnice.


PODLAGA:
Ker ima Veronika prelepe visoke ličnice, sem jih želela močneje poudariti z bronzerjem, na jabolko ličk pa sem ji nanesla nekaj svetlo rožnate in marelične barve, da sem videz osvežila in pričarala zdravo polt.
Seveda sem za piko na i, dodala obrazu še malo sijaja z osvetljevalcem.

USTNICE:
Ustnice sem si zamislila v NUDE barvi, saj kot sem že prej omenila sem več poudarka dala na oči in ličnice.
Obrobila in pobarvala sem jih z barvico v barvi Veronikinih ustnic, in vse skupaj zaključila z belim balzamom, ki je barvo ustnic lepo dopolnil.

Po mojem mnenju je nastalo nekaj zares prečudovitih fotk, nad katerimi sem zelo navdušena.
Seveda hvala moji dragi ekipi : Fotografu Petru, Frizerki Vesni, Stilistki in oblikovalki Eriki in modelu Veroniki. SUPER STE !





                                                       
                                                   Makeup: Tea Bratina ( Jaz )
                                                   Foto : Peter Bajnoci
                                                   Hair : Vesna Stankovič ( Frizerski salon PRESTIGE)
                                                   Fashion designer- stylist: Erika Jerkič
                                                   Model : Veronika Nabergoj


Kontakt : teamakeup@gmail.com
Fb stran : https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332