https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





Živjo,

No končno sm začela pisat blog , katerega upam da bom uspešno tudi nadaljevala :)

No sm Tea ..
Zanima  me radioo in vodenje prireditev :)
Ja radijska spikerka , je bila moja zelja ze od otrostva , in sm lani avgusta  začela delat na radiu. sicer lokalnem , ampak začetek je bil dober  :)
Najprej le kot članica šolskega radija , 9 mesec  pa kot del radijske ekipe :) Delala sem včasih med tednom sicer pa v sobotah , in moram reči da je radio moja ljubezen . Ko si enkrat noter , se ne moreč več ločiti od njega. To lahko potrdi vsak ki je kdaj delal kot radijski voditelj .
Vsaka beseda, novička ki jo poveš v mikrofon , in trdno upaš da bo všeč tvojim poslušalcem :
Ja seveda tudi ta zelja raste , in ko bom imela moznost , bom sevedla odšla na kakšne večje radiote , seveda v prihodnjih letih , ko bom v Ljubljani :) Trenutno , pa je radijska postaja na kateri sem delala , zal propadla zaradi takih in drugačnih razlogov. Seveda jo zelo pogrešam, ampak moja ljubezen do radiota še vedno ostaja :)
Omenila sem tudi da me zanima vodenje prireditev , ja , to bi vsekakor rada rada rada počela :)
Čakam le na priloznosti , na katerih bi se lahko dokazala , da zmorem :)
Upam da kakšna od teh pride čimprej mimo :)

Zato , je zdaj ta trenutek zame , čas ko delam na moji prihodnosti in čakam na lepe priložnosti in dobro opravljeno delo , da me ponese do cilja ki sem si ga zadala :)


Lepo se imejte , uzivajte poletje , in bodite v rožicah :) !

Kontaktirate me lahko na mail :    teamakeup@gmail.com
 


Se slišimo :) Čawww

Tea