https://www.facebook.com/pages/Tea-Bratina-Makeup/126646127451332?ref=hlwww.instagram.com/teabratinahttps://www.youtube.com/channel/UCn9QWr-zpplljgc6xUcd2gQ



,





My Favorite

 Živjo živjo ,
 tukaj so moje najljubša ličila , nekaterim izdelkom sem zvesta že nekaj časa , druga pa so me navdušila pred kratkim :)

1.NAJLJUBŠI PODLAGI : ( sta kar dve)


MIRACLE TOUCH LIQUID ILLUSION FOUNDATION ( kremna podlaga , z odlično prekrivnostjo)


& REVLON PHOTO READY ( tekoča podlaga , z odlično tekstura , odlično pokriva in je zelo lahka)



















2.  NAJLJUBŠE SENČILO

  Je trenutno COLLISTAR EYESHADOW LUMINOUS POWDER V koralni barvi s kančkom bleščic ( odlična za poletni makeup, in lahko jo kombiniraš z veliko barvnimi odtenki)












3. NAJLJUBŠA MASKARA

Je že veliko časa MAX FACTOR 2000 CALORIE DRAMATIC LOOK
Trepalnice naredi izjemno dolge in goste ! The best of the best :)






















4 NAJLJUBŠI EYELINER OZ. SVINČNIK ZA OBROBO OČI

ESSENCE EYELINER PEN 
( odličen za nanašanje in zelo obstojen)










5.NAJLJUBŠA ŠMINKA 

 je voščena šminka, znamke BARRY M ( iz spletne trgovine ličila.si)
odtenek : MANDARIN    ( odlična,živo oranžna barva primerna za poletje z malo bleščicami)















6.NAJLJUBŠI ČOPIČ :
Je čopič iz drogerije , ki sem ga kupila kakšno leto nazaj.
Najbolši je zaradi tega , ker dobro zabriše robove senčila in je odličen za nanašnje senčil ob kotičku očesa.


















Zaenkrat prvo mesto zasedajo ta ličila :)
Naslednjič pa pridejo na vrsto še druga :)

Kontaktirate me lahko na mail :    teamakeup@gmail.com
 



Uživajte poletje ! :)


Čawčaw